Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Πίσω στην διαδικτυακή μου γωνιά...

                                                                                

Είναι πραγματικά μεγάλη μου χαρά που επιστρέφω στον μικρό μου διαδικτυακό χώρο, ύστερα από έξι γεμάτους και επεισοδιακούς μήνες! Σε αυτό το διάστημα έγιναν πολλά, κυρίως όμως μου δόθηκαν δύο πολύ μεγάλες ευκαιρίες. Η πρώτη είναι ότι βρήκα δασκάλους και συνοδοιπόρους στο μονοπάτι της Wicca και η πνευματική μου ενασχόληση έγινε πλέον ουσιαστική, συστηματική και καθημερινή μελέτη.
Η δεύτερη είναι ότι μέσα από μία σειρά φαινομενικά τυχαίων γεγονότων κατέληξα να ασχολούμαι πρακτικά και επαγγελματικά με αυτό που αγαπώ περισσότερο απ’ όλα, την ερμηνεία της Ταρώ.


Δεν είμαι «χαρτού». Διαβάζω την Ταρώ σε καθαρά συμβουλευτικό επίπεδο και την ερμηνεύω με σκοπό να βοηθήσω τους ανθρώπους που έχω κάθε φορά απέναντί μου. Στην πραγματικότητα κανείς δεν μπορεί να «πει το μέλλον», γιατί αυτό αλλάζει κάθε δευτερόλεπτο μέσα από τις επιλογές μας και τις κινήσεις μας. Η μαγεία της Ταρώ είναι ότι δείχνει μονοπάτια και εκβάσεις, σου μιλάει για τα αποτελέσματα των επιλογών σου, για τα σημεία που πρέπει να εστιάσεις προκειμένου να βελτιωθείς και να συμφιλιωθείς με τον εαυτό σου και την ζωή σου.

Αυτό που διδάσκομαι κάθε μέρα καθώς ερμηνεύω τα χαρτιά που ανοίγονται μπροστά μου είναι πως όσες φορές κι αν ρωτήσεις, όσες φορές κι αν τα ρίξεις για έναν συγκεκριμένο άνθρωπο, πάντοτε του δίνει τα ίδια μηνύματα, με συγκεκριμένα χαρτιά, ακόμη και σε συγκεκριμένες πάντα θέσεις. Είναι πραγματικά αξιοσημείωτο.

Ξεκινώντας λοιπόν πάλι την προσπάθεια να διατηρήσω αυτό το blog παρά τα όσα συμβαίνουν στην ζωή μου, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους ανθρώπους που μου εμπιστεύονται σημαντικά για εκείνους πράγματα μέσα από την ερμηνεία των χαρτιών. Θέλω να ευχαριστήσω που με αγκάλιασαν και μου γνώρισαν άλλους και εκείνοι με την σειρά τους άλλους και ακόμη περισσότερους, σε βαθμό που οι ημέρες μου να γεμίζουν συνεχώς από συναντήσεις και εμπειρίες. Είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη και την στήριξη γιατί έτσι μπορώ πρακτικά να ζω κάνοντας αυτό που αγαπώ και πιστεύω. Νιώθω ευγνωμοσύνη που σας γνώρισα όλους και χαίρομαι αφάνταστα που πορευόμαστε μαζί σε αυτό το μονοπάτι.

Με πολλή αγάπη, σας κάνω link μία μουσική σύνθεση που μου άρεσε πάρα πολύ και έδωσε ιδιαίτερο τόνο στις στιγμές που διαλογίζομαι. Ελπίζω να την βρείτε ενδιαφέρουσα εμπειρία.

Να έχετε όλοι μία ημέρα γεμάτη Φως και αγάπη!



 





2 σχόλια: