Δευτέρα, 15 Απριλίου 2013

Καλημέρα!

Ένα από τα σχέδια μου. Το ονομάζω Secret Garden
Για εσάς που διαβάζετε τα όσα γράφω εδώ, θα ήθελα να σας πω μία όμορφη καλημέρα και να σας διαβεβαιώσω ότι δεν σταμάτησα να ενημερώνω αυτό τον τον ιστότοπο. Είναι άλλωστε η αγαπημένη μου μορφή έκφρασης και με ολοκληρώνει.
Απλώς αυτήν και την επόμενη εβδομάδα οι αναρτήσεις μου θα αραιώσουν λίγο γιατί οι μέρες μου είναι μοιρασμένες ανάμεσα σε ραντεβού για την ανάγνωση της Ταρώ (και είναι ήδη πολλά) και στην κατασκευή χειροποίητων κοσμημάτων κατά παραγγελία, μερικά από τα οποία είναι ενεργειακά και απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή και κόπο.
Το κερασάκι στην τούρτα είναι ότι παντρεύομαι τέλος Ιουνίου και μαζί με όλα αυτά θα πρέπει να οργανωθεί και αυτός ο γάμος, που τον βλέπω να γίνεται όπως τύχει και όχι όπως πρέπει, γιατί ακόμη δεν έχω αρχίσει τις ετοιμασίες. Μία κατάσταση τρέλας!
Ακόμη ένα κολιέ. Το ονόμασε η αδερφή μου Montezuma


Σας αφήνω με ένα φιλί για μία υπέροχη ημέρα και υπόσχομαι να επανέλθω πάρα πολύ σύντομα.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου