Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2013

Ένας χρόνος και τρεις μήνες...


Αλλαγή κατεύθυνσης, αλλαγή εργασιακού αντικειμένου και μία περιπέτεια υγείας που έληξε με αίσιο τρόπο ... αυτά με κράτησαν μακριά για περίπου έναν χρόνο και τρεις μήνες.

Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα δεν εγκατέλειψα ποτέ την πνευματική πρακτική μου. Ίσα - ίσα η ενασχόλησή μου αυτή με βοήθησε καθοριστικά, μου άνοιξε νέους δρόμους και ενδυνάμωσε το σώμα μου ώστε να δεχτεί θετικά την ενδεδειγμένη για μένα θεραπεία.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς γιατί κρατήσατε αυτό το ιστολόγιο ζωντανό με την παρουσία και την αποδοχή σας. Πραγματικά σημαίνει πάρα πολλά για μένα και μου δίνει την θέληση και το κίνητρο να συνεχίσω να γράφω και να μοιράζομαι μαζί σας αυτά που ανακαλύπτω και βιώνω μέσα από κάθε πνευματική μου αναζήτηση.

Σας ευχαριστώ και πάλι όλους και σας αφιερώνω με αγάπη το παρακάτω αγαπημένο μου τραγούδι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου