Δευτέρα, 23 Ιανουαρίου 2012

Ζώδια και λίθοι...

Μολονότι, όπως έχω ήδη γράψει στο blog αυτό, πιστεύω ότι δεν πρέπει να διαλέγουμε λίθο με μοναδικό κριτήριο το ζώδιό μας, σας παραθέτω ωστόσο τις αντιστοιχίες ζωδίων και λίθων, γιατί πολλοί από εσάς μου το ζητήσατε. Θα ήθελα όμως και πάλι να τονίσω ότι αν ένας λίθος δεν σας δημιουργεί θετικά συναισθήματα, τότε οι δονήσεις του δεν συντονίζονται με τις δικές σας και θα πρέπει να αναθεωρήσετε την επιλογή σας.



 
Κριός: διαμάντι, bloodstone

Ταύρος: ζαφείρι, κεχριμπάρι, κοράλλι, σμαράγδι, ροζ χαλαζίας, τυρκουάζ, αζουρίτης




Δίδυμοι: αχάτης, κιτρίνης, λευκό ζαφείρι, μαργαριτάρι, moonstone
 

Καρκίνος: μαργαριτάρι, ρουμπίνι, σμαράγδι, moonstone

 



Λέων: καρνεόλιο, όνυχας, σαρδόνυχας, τουρμαλίνα, κίτρινο τοπάζι

Παρθένος: βρυοσκεπής αχάτης, ίασπις, καρνεόλιο, νεφρίτης, μπλε ζαφείρι 
 

 
Ζυγός: λάπις λάζουλι, οπάλιο, περίδοτο, χρυσόλιθος 

Σκορπιός: ακουαμαρίνα, βήρυλος, δάκρυ του απάτσι, κοράλλι, οψιδιανός, τοπάζι

 


Τοξότης: αμέθυστος, ζαφείρι, ρουμπίνι, τοπάζι, τυρκουάζ

Αιγόκερως: αχάτης, γρανάτης, μαύρος όνυχας, ρουμπίνι

 




 
 Υδροχόος: αμέθυστος, βρυοσκεπής αχάτης, γρανάτης, οπάλιο, σουγκιλίτης

Ιχθύες: ακουαμαρίνα, αμέθυστος, ζαφείρι, νεφρίτης, bloodstone





6 σχόλια:

  1. Καλησπέρα φιλενάδα! Θα τα δοκιμάσω όλα για να δω ποιο μου κάθεται καλύτερα! καλή εβδομάδα σου εύχομαι! φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα χρυσοχέρα φιλενάδα!! Καλή ιδέα! Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια:)

      Διαγραφή
  2. Καλώς σε βρήκα!! Μου αρέσει πολύ το μπλογκ σου!!Θα ακολουθήσω τις συμβουλές με τους λίθους!! Εγινα φίλη σου και θα σε παρακολουθώ!! Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσε το blog μου και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια:) Καλή συνέχεια:)

      Διαγραφή
  3. Μπορεί κάποιος να με πληροφορήσει εάν ο κιτρίνης (είναι νομίζω ο κίτρινος χαλαζίας), είναι λίθος του Τοξότη?
    Έχω ψιλομπερδευτεί, αφού ψάχνοντας στο διαδίκτυο, άλλους λίθους βρίσκω στο ένα site και συνήθως άλλους ή επιπρόσθετους σε άλλο.
    Ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα και πάλι:)
    Πράγματι ο κιτρίνης είναι ένα είδος χαλαζία. Σύμφωνα με τις δικές μου πηγές και με τα όσα έχω διαβάσει, ο κιτρίνης είναι μία από τις πέτρες των Διδύμων. Ωστόσο, σύμφωνα με την προσωπική μου πάντα άποψη, η ταύτιση των λίθων με τα ζώδια είναι μία οχι και τόσο ακριβής προσέγγιση. Καθιερώθηκε περισσότερο από την Αμερικανική Ένωση Κοσμηματοπολών προκειμένου να αυξηθούν οι πωλήσεις των πολύτιμων και ημιπολύτιμων λίθων. Απόδειξη αυτού, είναι και η σύγχιση που υπάρχει από site σε site με πληροφορίες που αλλάζουν ανάλογα τον συγγραφέα. Αν μου επιτρέπετε, θα συμβούλευα να επιλέξετε λίθους που οι ιδιότητές τους ταιριάζουν στην προσωπικότητα και τις ανάγκες σας. Επιλέξτε έναν κρύσταλλο για τις ισορροπίες που μπορεί να φέρει και τις θετικές του επιρροές.
    Σας ευχαριστώ και πάλι θερμά που δημοσιεύσατε το σχόλιό σας και είμαι πάντα στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη απορία.
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή